Ofis Yönetim ve Müşteri Takip Scripti

  • Yayınlanma Tarihi: 20 Temmuz 2022
  • Okunma Süresi: 1 Dakika 10 Saniye
  • Kategori: Web Tasarım
Ofis Yönetim ve Müşteri Takip Scripti

Toretto Yazılım & Bilişim Sistemleri’nin geliştirdiği ücretsiz ofis yönetimi, iş takibi ve müşteri takip yazılımıdır. İhtiyacınızı karşılayacak tüm alanlar oluşturulmuştur.

Tamamen ücretsiz ve açık kaynak kodlu olarak sizlerle paylaşıyoruz.

Özellikler

  1. Kullanıcı bazlı görev atama,
  2. Kullanıcı bazlı proje atama,
  3. Müşteri bazlı proje atama,
  4. Detaylı müşteri ekleme alanı,
  5. Üye Yönetimi,
  6. Duyuru Alanı,
  7. Görev Listeme,
  8. Proje Listeleme,
  9. Bildirim Çubuğu,
  10. Anasayfa’da görev görüntüleme,
  11. Anasayfa’da proje görüntüleme,
  12. Yönetici ve kullanıcı seçeneği

 

Kurulum ve Teknik Özellikler

  • Öncelikle müşteri takip yazılımını aşağıda bulunan indirme linkine tıklayarak indirin.
  • İndirdiğiniz dosyayı klasörden ayıklayın ve içindeki dosyaları hostinginizde public_html klasörüne yükleyin.
  • Sunucunuzda veri tabanı oluşturarak “ofis_yonetim” adında yeni bir tablo oluşturun.
  • Kurulum dosyası içerisinde bulunan ofis_yonetim.sql dosyasını oluşturduğunuz tablo içerisine aktarın.
  • config klasörü içerisinde bulunan ayar.php dosyasına girin. Aşağıdaki bilgileri kendinize göre doldurun.

 

$mysqlsunucu = "localhost"; 
$mysqlkullanici = "root";
$mysqlsifre = "";
dbname=ofis_yonetim;

Kurulum işlemi başarıyla gerçekleşmiş oldu. Sisteme giriş yapmak için aşağıdaki kullanıcı bilgilerini girin. Daha sonra değiştirebilirsiniz.

kullanıcı adı: toretto
sifre: toretto

 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN - V2.1

Güncelleme Notları v2.1 - (12.08.2022)

  • Sesli görev bildirim modülü eklenmiştir.
  • İş takip modülü eklenmiştir. (Kullanıcı günlük yaptığı işleri not edebilir. Gün sonunda farklı dosya formatlarıyla(csv, excel vb.) rapor oluşturabilir.)
  • Yönetici, iş takip modülü üzerinden kullanıcıların yaptığı işleri anlık takip edebilir. Geriye dönük listeleyebilir ve farklı dosya formatlarında rapor oluşturabilir.
  • Görev tanımlama sayfasında görsel yükleme modülü eklenmiştir.
  • Çeşitli küçük hata düzeltmeleri ve iyileştirmeler yapılmıştır.

Ekran Görüntüleri

1-Login Sayfası

ofis yönetim giriş sayfası

2- Anasayfa

Ofis yönetim anasayfa ekranı

3- Görevler Sayfası

görevler sayfası

4- Projeler Sayfası

projeler sayfası

Bilgi: Kurulum, geliştirme ve düzenleme tamamen müşteri takip scriptini indiren kişinin ve/veya kurumların sorumluluğundadır.
Ek geliştirme, kurulum ve destek taleplerinizde firmamız ücretli destek sunmaktadır.

 

Paylaş:

Ofis Yönetim ve Müşteri Takip Scripti için Cevap Yaz


Yorumlar (3)

Ömer Faruk YAMAN

03 Mart 2023 - 11:24

Merhaba iyi günler Ofis Yönetim ve Müşteri Takip Scripti için kurmak istiyorum fakat üzerinde bi kaç değişiklik yapmak istiyorum bununla ilgili detaylı kurulum videosu mevcutmudur


bahadır satılmış

21 Ocak 2023 - 17:01

Paylaşımınız ve emeğiniz için teşekkürler yanlız bir hata var müşteri eklerken İlçe Seçiniz kısmında ilçeler gelmiyor bu sorunu nasıl çözeriz


Ahmet Hasır

20 Eylül 2022 - 08:47

Merhabalar, Elinize sağlık çok beğendim. Firmamız için buna benzer bir şey arıyordum. Fakat birkaç eksiği var ücretli destek veriyor musunuz? Firmamıza göre uyarlanması lazım. Dönüş sağlarsanız çok sevinirim. Teşekkürler.